Obchodní podmínky FO Education s.r.o.

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Společnost FO Education s.r.o., se sídlem Příčná 1892/4, Nové Město, 110 00 Praha 1 IČO: 21861145, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 401655 (dále jen „společnost“), e-mail: fotradingofficial@gmail.com, telefon: 605 523 576 nabízí a poskytuje prostřednictvím internetového obchodu společnosti, který je provozován na adrese fotrading.cz (dále jen „webová stránka“) vzdělávací online kurzy v oblasti obchodování na finančních trzích s kryptoměnami (dále jen „služby“ nebo „online kurz“), které jsou dostupné na platformě třetí strany s názvem Skool, která se nachází na adrese https://www.skool.com/fotrading (dále jen „platforma“).

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vznikající v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „smlouva“) uzavřené mezi společností a jinou fyzickou osobou (dále jen „zákazník“) prostřednictvím webové stránky. Zákazníkem může být pouze fyzická osoba starší 18 let. Tyto obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy je osoba právnickou osobou nebo fyzickou osobou podnikající v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání.

Informace uvedené v těchto obchodních podmínkách jsou zákazníkovi poskytnuty před uzavřením smlouvy. Zákazník započetím využíváním webové stránky stvrzuje, že se seznámil s aktuálním zněním obchodních podmínek a zavazuje se jimi řídit.Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy a uzavřením smlouvy se společností s nimi zákazník vyjadřuje souhlas.

Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. V takovém případě mají odchylná ujednání přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

Služby, které vám společnost nabízí, nejsou investičními službami podle zákona č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu, v platném znění, ani službami souvisejícími s kryptoaktivy podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2023/1114 ze dne 31. května 2023 o trzích kryptoaktiv a o změně nařízení (EU) č. 1093/2010 a (EU) č. 1095/2010 a směrnic 2013/36/EU a (EU) 2019/1937i (MiCA). Při poskytování služeb nebude docházet k individualizaci rad směrem ke konkrétnímu zákazníkovi či konkrétnímu investičnímu nástroji a sdělení nebudou cílena na konkrétní zákazníky ani prezentována jako pro konkrétní zákazníky vhodná. Společnost prezentuje obecná doporučení a informace o různých investičních strategiích a vychází z osobních zkušeností jednatele společnosti.

Společnost vám neposkytuje žádné pokyny, instrukce ani informace o tom, jak či jakým způsobem byste měli provádět obchody při využívání jejích služeb, ani jakékoliv podobné informace o obchodovaných investičních nástrojích. Společnost také neakceptuje žádné pokyny, instrukce ani informace od vás. Služby poskytované nejsou investiční radou ani doporučením. Zaměstnanci, pracovníci nebo zástupci společnosti nejsou oprávněni poskytovat investiční rady ani doporučení.

II. INFORMACE O SLUŽBĚ A UZAVŘENÍ SMLOUVY

Služby jsou dodávány prostřednictvím platformy, na které bude mít zákazník vytvořen uživatelský účet, skrz který bude mít přístup k zakoupeným službám. Dodání služeb není spojeno s žádnými náklady, kromě nákladů na internetové připojení a provoz zařízení a operačního systému, ze kterého má zákazník přístup k platformě. Služby (online kurz) jsou digitálním obsahem.

Dodané služby (digitální obsah), jejichž předmětem jsou video a audio záznamy, je možné zobrazit pouze v uživatelském účtu zákazníka na platformě. Zobrazení služeb je možné na všech běžných zařízení a operačních systémech a na většině mobilních operačních systémech.

Dodané služby (digitální obsah), jejichž předmětem jsou soubory, zejm. e-book a poznámky, jež je možné stáhnout do zařízení zákazníka, je možné zobrazit prostřednictvím aplikací určených k zobrazování daných formátů souborů (zpravidla .pdf, .doc, .docx).

Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti příslušné hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu .docx, .xlsx a .pdf, popřípadě internetový prohlížeč a k přehrání obsahu v uživatelském účtu je nutné se přihlásit do uživatelského účtu zadáním přístupových údajů a zobrazit obsah s pomocí internetového prohlížeče, který podporuje audio a video přehrávání; software musí obsahovat obvyklé zvukové kodeky. Pro online zobrazení obsahu je nezbytné, aby byl zákazník připojen k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení.

Společnost požaduje úhradu ceny služeb za přístup ke službám před poskytnutím přístupu ke službě.

Online kurzy jsou rozděleny na 3 (slovy: tři) hlavní části. Zákazník získá přístup k příslušné části online kurzu vždy nejdříve po úhradě příslušné splátky ceny služeb. Plný přístup ke všem částem online kurzu má zákazník po zaplacení celkové ceny online kurzu. První část online kurzu je zakončena online schůzkou s jednatelem společnosti. Druhá část online kurzu je zákazníkovi zpřístupněna po absolvování první části kurzu po 30 dnech od zahájení online kurzu. Druhá část online kurzu je zakončena online schůzkou s jednatelem společnosti. Třetí část online kurzu je zákazníkovi zpřístupněna po absolvování druhé části kurzu po 30 dnech od zahájení druhé části online kurzu.

Společnost poskytuje zákazníkovi přístup k objednanému online kurzu v délce trvání 90 dnů od zpřístupnění služeb. Tato doba dostupnosti odpovídá potřebné době k absolvování celého online kurzu.

V případě, že zákazník má zájem o prodloužení délky přístupu k objednanému online kurzu, má možnost objednat si u společnosti na webové stránce navazující měsíční předplatné. Objednáním a úhradou měsíčního předplatného má zákazník přístup k online kurzu 1 (slovy: jeden) kalendářní měsíc. Tento postup lze opakovat.

Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez výslovného souhlasu společnosti dále šířit nebo umožnit jeho užití dalšími osobami.

Veškeré informace prezentované ohledně online kurzů mají informativní charakter a společnost není povinna uzavřít kupní smlouvu. Tudíž se ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku nepoužije.

Objednání služeb probíhá prostřednictvím webové stránky, kde jsou prezentovány informace o:

a) orientační ceně služeb,
b) detailní informace o nabízených službách

Zákazník si na webové stránce pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM vybere požadované služby. Zákazník následně uvidí kalendář s možnými termíny schůzky s jednatelem společnosti a zarezervuje si schůzku. Na schůzce se zákazník domluví s jednatelem na připojení do programu a následně obdrží odkaz pro uhrazení.  Na ten když klikne dojde k přesměrování na platební bránu Stripe (https://stripe.com/en-cz) provozovanou společností Stripe, Inc. (dále jen „platební brána Stripe“). Zde se zobrazí formulář k vyplnění údajů nezbytných k uzavření smlouvy a poskytnutí služeb. Součástí formuláře jsou také tyto obchodní podmínky, se kterými je zákazník povinen seznámit se před uzavřením smlouvy. Pokud zákazník s těmito obchodními podmínkami souhlasí, zaškrtne příslušný čtverec. V tuto chvíli vidí zákazník shrnutí objednávky s možností změny jakéhokoliv údaje. Zákazník je povinen uvádět všechny údaje pravdivé, úplné, přesné a správné. Následně si zákazník zvolí preferovaný způsob úhrady služeb prostřednictvím platební brány Stripe. Správnost vyplněných údajů za účelem objednání a poskytnutí služeb zákazník potvrdí kliknutím na tlačítko ZAPLATIT, čímž zároveň dojde k závaznému objednání služeb, resp. okamžikem přijetí dané informace v systému platební brány Stripe, který informaci předá společnosti.

Po dokončení a odeslání objednávky zašle společnost prostřednictvím e-mailu společnosti 'fotradingofficial@gmail.com' (dále jen „e-mail“) na e-mail zákazníka souhrn objednávky včetně informací uvedených v písm. a) – b) výše, a to za účelem vyloučení pochybností v komunikaci a minimalizaci možných nedorozumění mezi oběma stranami (dále jen „e-mailové potvrzení“).

Smluvní vztah vzniká a smlouva je mezi společností a zákazníkem uzavřena okamžikem připsání příslušné částky odpovídající první splátce ceny služby na účet společnosti číslo 810200362/5500 vedený u Raiffeisenbank se sídlem Hvězdova 1716/2b, Nusle (Praha 4), 140 00 Praha (dále jen „bankovní účet“) a následným e-mailovým potvrzením ze strany společnosti o zahájení spolupráce, doplněné odkazem k připojení na webovou stránku.

Zákazník souhlasí s použitím komunikace na dálku při uzavírání smlouvy, a tudíž vzniklé náklady z tohoto typu komunikace jsou hrazeny zákazníkem.

III. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Ceny služeb publikované a komunikované společností na webové stránce jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny zůstávají platné tak dlouho, dokud nejsou nahrazeny novými cenami. Toto se nevztahuje na již zakoupené služby, v takovém případě je platná cena, za kterou zákazník služby zakoupil.

Cena služeb může být zákazníkem společnosti uhrazena bezhotovostní platbou prostřednictvím platební brány Stripe. Zákazník postupuje podle pokynů poskytovatele platební brány Stripe. Platba prostřednictvím platební brány Stripe je považována za provedenou v okamžik zpracování platby platební bránou Stripe a připsáním příslušné částky na účet společnosti.

Platba ceny za služby je rozdělena na 3 (slovy: tři) splátky. Zákazník je povinen uhradit 1. (slovy: první) splátku okamžitě po uzavření smlouvy. Zbylé 2 (slovy: dvě) splátky je zákazník povinen uhradit vždy po uplynutí 1 (slovy: jednoho) měsíce od uhrazení předchozí splátky, nebo po dokončení dané části kurzu.

V případě, že platba nebude uhrazena do 72 hodin od e-mailového potvrzení, tak se nabídka na uzavření smlouvy o prodeji služeb společnosti považuje za stornovanou a společnost není povinna nabídku za stejných podmínek dále nabízet.

IV. UŽIVATELSKÝ ÚČET

Po zakoupení online kurzu od společnosti získává zákazník přístup do platformy, kde může zakoupený online kurz podstoupit. Dodané služby je možné zobrazit pouze na platformě v účtu zákazníka. Zákazník je e-mailovým potvrzením vyzván k vytvoření si svého uživatelského účtu. Prostřednictvím uživatelského účtu zákazník zejména přistupuje k zakoupeným službám kurzům, tj. zobrazuje obsah online kurzu (video a audio záznamů), stahuje si případné e-booky a poznámky atd.

Vytvoření si uživatelského účtu je nezbytnou podmínkou dodání služeb. Služby se považují za dodané okamžikem zpřístupnění služeb v uživatelském účtu zákazníka.

Při zřizování uživatelského účtu a při objednávání služeb je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě veškeré údaje. Údaje, které je možno upravovat v uživatelském účtu, je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat a oznámit společnosti. Údaje uvedené zákazníkem v uživatelském účtu a při objednávání služeb jsou společností považovány za správné.

Přístup k uživatelskému účtu v platformě je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat důvěrnost ohledně informací nutných k přístupu k jeho uživatelskému účtu tak, aby nedošlo k jejich zneužití. Společnost nenese odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetími osobami.

Zákazník není oprávněn umožnit třetím stranám využívat svůj uživatelský účet ani poskytovat přístup k online kurzům nebo jakýmkoliv jiným informacím obsaženým ve svém uživatelském účtu žádné třetí straně bez předchozího písemného souhlasu společnosti.

Zákazník bere na vědomí, že v případě ztráty přístupových údajů se nemusí podařit obnovit přístup k uživatelskému účtu. Zákazník získává přístup pouze k předplacené části kurzu. Další části kurzu mu budou odemknuty až po zaplacení příslušné splátky ceny služeb. Konkrétně je kurz rozdělen na 3 (slovy: tři) hlavní části, tudíž v případě rozdělení platby na 3 (slovy: tři) splátky, získá zákazník přístup vždy k příslušné části kurzu. Plný přístup ke všem částem kurzu bude tedy mít až po zaplacení kompletní ceny kurzu.

Společnost může zrušit uživatelský účet, zejména pokud zákazník neuhradí příslušnou část kupní ceny do 5 dnů (slovy: pěti dnů) od doručení písemné výzvy společností, nebo pokud zákazník poruší své povinnosti vyplývající z těchto obchodních podmínek nebo ze smlouvy.

Zákazník je srozuměn s tím, že přístup k platformě a uživatelskému účtu může být dočasně omezen, zejména kvůli nutné údržbě hardwaru a softwaru provozovatele platformy, na níž jsou služby společnosti umístěny, nebo jakýchkoliv dalších třetích stran.

V. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud je smlouva uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (prostřednictvím webové stránky společnosti), má zákazník v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit (s výjimkou případů uvedených níže v tomto článku V.), a to do 14 (slovy: čtrnácti) dnů ode dne uzavření smlouvy.

Objedná-li si zákazník služby v termínu, který spadá do 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, platí, že zákazník výslovně souhlasí s tím, aby mu společnost služby ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy poskytla. V souladu s ustanoveními § 1837 občanského zákoníku v takovém případě není možné odstoupit od smlouvy.

Je-li společnost v prodlení se zpřístupněním služeb, může zákazník od smlouvy odstoupit, nesplní-li společnost svoji povinnost bez zbytečného odkladu poté, co jej zákazník vyzval k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se společně výslovně dohodli.

V případě, že zákazník neuhradí příslušnou splátku do 5 (slovy: pět) dnů od písemné výzvy společnosti, tak si společnost vyhrazuje právo na ukončení přístupu do platformy, do doby, než zákazník uhradí danou částku.

Společnost je oprávněna od smlouvy odstoupit i bez udání důvodu kdykoliv do okamžiku poskytnutí služby zákazníkovi. Za takové odstoupení se považuje zejména oznámení, že společnost objednanou službu nemůže poskytnout.

VI. PŘEDÁNÍ ONLINE KURZU A PRÁVO NA JEHO VYUŽITÍ

Služby jsou zákazníkovi zpřístupněny bezodkladně po uzavření smlouvy, a to prostřednictvím uživatelského účtu na platformě. Online kurz je zákazníkovi poskytován po částech. Každá část online kurzu je zákazníkovi poskytnuta až po úhradě příslušné splátky ceny online kurzu.

Online kurz je zákazníkovi dodán prostřednictvím přístupu k uživatelskému účtu na platformě, ve kterém je možné přehrát/zobrazit videozáznamy či zvukové záznamy a stáhnout e-book, poznámky a další materiály poskytnuté v rámci online kurzu. Online kurz nelze dodat žádným jiným způsobem, což zákazník bere na vědomí.

Služba se považuje za dodanou okamžikem, kdy ji společnost zpřístupní zákazníkovi prostřednictvím uživatelského účtu.

Společnost si vyhrazuje právo změnit obsah online kurzu z různých důvodů, včetně, ale neomezeně, technických potíží, nečekaných okolností nebo jiných nepředvídatelných událostí. Pokud dojde ke změně obsahu online kurzu, společnost se bude snažit zajistit, aby nový obsah byl srovnatelný s původně nabízeným obsahem online kurzu.

Zákazník bere na vědomí, že v případě změny obsahu online kurzu z důvodů uvedených v těchto obchodních podmínkách nemá nárok na vrácení peněz.

Společnost nenese žádnou odpovědnost za případné nepříjemnosti nebo ztráty, které by mohly vzniknout zákazníkovi v důsledku změny obsahu online kurzu.

Zákazník bere na vědomí, že společnost nenese odpovědnost za žádné technické problémy, které mohou vzniknout při používání online kurzu (například problémy s kompatibilitou s hardwarem nebo softwarem zákazníka).

Zákazník bere na vědomí, že společnost je autorem online kurzu a zákazník má pouze právo využívat online kurz pro své vlastní osobní potřeby. Okamžikem uzavření smlouvy je zákazníkovi poskytnuta nevýhradní a nepřenosná licence k online kurzu. Licence se poskytuje na dobu trvání smlouvy a pouze pro osobu zákazníka. Zákazník není oprávněn služby využít pro komerční účely.

Zákazník není oprávněn kopírovat, reprodukovat, distribuovat ani jiným způsobem šířit online kurz nebo jakýkoli jeho obsah třetím stranám bez předchozího písemného souhlasu společnosti.

Společnost je oprávněna kdykoliv přidat, měnit nebo odebírat funkce či vlastnosti služeb (digitálního obsahu), a to z oprávněných důvodů, zejména ze zákonných důvodů a vylepšení stávajících funkcí služeb.

Společnost neposkytuje aktualizace služeb (digitálního obsahu), kromě aktualizací nezbytných k poskytování služeb bez vad po dobu trvání smlouvy.

VII. OCHRANA DŮVĚRYHODNÝCH INFORMACÍ

Zákazník bude během účasti na a po ukončení online kurzu zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které obdrží od společnosti, včetně informací týkajících se obchodování s kryptoměnami, strategií, nástrojů a technik.

Zákazník nesmí pořizovat audio, video či jiný záznam hovorů a jiných komunikací se společností. V případě, že k takovému pořízení dojde, má společnost právo požadovat náhradu újmy způsobené chybným jednáním zákazníka v plné výši.

Součástí online kurzu a mentoringu jsou jiné textové dokumenty a videozáznamy vytvořené společností, které jsou poskytnuty zákazníkovi za účelem edukace a tréninku v průběhu mentoringu. Zákazník se zavazuje, že tyto materiály použije pouze k účelu, za kterým mu je společnost zpřístupnila, tudíž je nebude s nikým sdílet, či komukoliv zprostředkovávat.

Zákazník nese zodpovědnost za zachování mlčenlivosti a ochranu důvěrných informací v souladu s těmito obchodními podmínkami.

V případě porušení závazku mlčenlivosti a ochrany důvěrných informací je společnost oprávněna požadovat po zákazníkovi náhradu újmy v plné výši.

VIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE

Společnost odpovídá zákazníkovi, že online kurz bude dodán bez vad. Online kurz je dodán bez vad, pokud je zákazníkovi dodán s vlastnostmi stanovenými smlouvou, zejména pokud odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem a pokud se hodí k účelu, kterému se online kurz tohoto druhu obvykle používá.

Společnost upozorňuje, že obsah služby (online kurz, e-book, poznámky a další) představuje subjektivní názory jednatele společnosti, které jsou vytvořené na základě aktuálně dostupných informací vztahujících se k jejich obsahu. Společnost ani jednatel nejsou odborníky ani vlastníky jakýchkoliv akreditovaných certifikátů či licencí a veškeré informace, které jsou poskytovány o službách společnosti, jsou založeny výhradě na osobních zkušenostech jednatele a mají pouze informační charakter. Nelze považovat za vadu, pokud se názory odlišují od obecně akceptovaných názorů a pokud aplikací rad a doporučených postupů v online kurzu či jiných službách společnosti nebude dosaženo zamýšleného efektu a důsledků. Informace o službách společnosti mají pouze informační charakter.

Společnost neposkytuje žádnou další záruku za vady, která by jakkoli rozšiřovala její odpovědnost za vady služeb nad rámec zákona.

Vada, zakládající odpovědnost za vady, je považována za podstatné porušení smlouvy v případě, že by zákazník smlouvu neuzavřel, pokud by vadu při uzavírání smlouvy předvídal, v ostatních případech se jedná o vadu, která není podstatným porušením smlouvy.

Zákazník má právo na odstranění vady opravou služeb, přiměřenou slevu z ceny nebo na odstoupení od smlouvy, pokud nemůže služby řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.

Zákazník je povinen oznámit společnosti vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. Neoznámil-li zákazník vadu včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

Zákazník může vytknout vadu, která se u služeb projeví nebo vyskytne za trvání závazku.

Společnost negarantuje, že zákazníci budou mít stejné výsledky, které jsou prezentovány společností, jako její vlastní, či jejích ostatních zákazníků.

IX. MOŽNOST VRÁCENÍ CENY ZA SLUŽBY

Zákazník má právo na vrácení peněz za zakoupené služby v plné výši, pokud zákazník nedosáhne navýšení jeho obchodního kapitálu, tj. počáteční obchodní kapitál zákazníka není po ukončení online kurzu větší, než při zahájení online kurzu, a to do 90 (slovy: devadesát) dnů ode zpřístupnění služby, a to za následujících podmínek:

a) Celkové výsledky zákazníka se vyhodnocují vždy 90. den
b) Doba obchodování započíná po nastavení, sepsání a odsouhlasení plánu, který si nastavíte společně s jednatelem na druhé kontrolní lekci kurzu.
c) Doba aktivního obchodování musí trvat minimálně 30 dní (doba od druhé kontrolní lekce - po konec spolupráce)
d) 100% dodržení pravidel obchodování (dále jen „pravidla“), která jsou odsouhlasena a sepsána na druhé kontrolní lekci. Za nedodržení pravidel se počítá:
i) nedodržení usneseného risk managementu na jakémkoliv obchodě
ii) nedodržení hranice stop - loss či take-profit (posunutí, nenastavení)
iii) neotevření jakékoliv validní pozice dle usnesených pravidelotevření jakékoliv pozice mimo usnesená pravidla
iv) obchodování jakéhokoliv aktiva, které není v usnesených pravidlech
v) průběžné výsledky musí zákazník zapisovat přesně a správně do jednatelem přidělené tabulky, kterou musí vždy včas tj. 1x za dva týdny během trvání smlouvy sdílet s jednatelem – pokud nenasdílí, nemohou mu být vráceny peníze.

Společnost si vyhrazuje právo na vyžádání záznamů z burzy s přesnými pozicemi, kde zákazník obchody uskutečnil za účelem ověření pravosti reklamovaných výsledků. Žádost o vrácení peněz musí být učiněna písemně a doručena společnosti nejpozději do konce 100. (slovy: stého): dne ode dne zřízení uživatelského účtu na platformě a zahájení online služby. Žádost musí obsahovat identifikační údaje zákazníka, datum nákupu služby, zdůvodnění důvodu požadovaného vrácení peněz a identifikaci bankovního účtu zákazníka.

Toto odstoupení může být učiněno e-mailem s titulkem Storno na adresu společnosti 'fotradingofficial@gmail.com'. Doručením tohoto e-mailu společnosti zaniká povinnost společnosti poskytnout příslušné služby zákazníkovi a vzniká společnosti povinnost vrátit zákazníkovi plnou část úhrady za služby. Společnost po vyhodnocení storna, v případě, že bude zákazník podmínky splňovat, zašle finanční prostředky zpět na bankovní účet zákazníka, který bude uveden v e-mailu od zákazníka. Společnost rozhodne o stornu bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení storna. Po uplynutí této lhůty se storno považuje za oprávněné.

Společnost dále neručí za žádné chyby, vady, ani jednání ostatních společností a provozovatelů platforem, zejména burz, na kterých zákazníci uskutečňují své obchody.

X. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Při provozování webové stránky dochází ke zpracování osobních údajů zákazníka.

Společnost jako správce osobních údajů splňuje veškeré zákonné povinnosti vyžadované zejména nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů („zákon o zpracování osobních údajů“).

Společnost zpracovává osobní údaje zákazníka jen na základě platného právního důvodu, a to zejména poskytování služeb, plnění smlouvy, oprávněného zájmu společnosti, zákonné povinnosti, případně uděleného souhlasu.Společnost umožňuje zákazníkovi uplatnit a plnit jeho práva podle GDPR a zákona o zpracování osobních údajů. S uplatněním jakéhokoliv práva se prosím obraťte na společnost prostřednictvím e-mailové adresy 'fotradingofficial@gmail.com'.

Společnost přijala veškerá možná technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení osobních údajů.

Veškeré informace o ochraně osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů zde.

XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky jakož i smlouva se řídí právem České republiky, zejména občanským zákoníkem.

Volbou práva podle předchozí věty není zákazník zbaven ochrany, kterou mu ují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a které by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. července 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

Jakékoliv spory vzniklé na základě smlouvy a/nebo těchto obchodních podmínek budou rozhodovat věcně a místně příslušné soudy České republiky.

Společnost je oprávněna provádět změny v těchto obchodních podmínkách. Toto ustanovení se nevztahuje na práva a povinnosti vzniklé v době účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 18.5.2024.Tato verze obchodních podmínek nahrazuje všechny předchozí verze obchodních podmínek.

Tato verze obchodních podmínek nahrazuje všechny předchozí verze obchodních podmínek.